Fridas blogg

Alla inlägg under december 2012

Av Frida Tomlinson - 31 december 2012 11:50

Hej! Idag är det sista dagen på år 2012 :D. Jag har precis bestämt mig vad jag ska ha på mig ikväll, så mina bloggläsare kan väll få se den ;)!

Vad ska ni göra ikväll? Kommentera där nere så jag får veta!

Hejdå!!:*<3

Av Frida Tomlinson - 30 december 2012 18:39

Hej! Jag har fixsat mitt skal som jag fick i julklapp av mamma och pappa.
Resultat: Louis Tomlinson skal!!

I'm in love whit you Louis!!<3<3

Av Frida Tomlinson - 30 december 2012 17:29

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på länge, men det är för att jag har varit i min stuga som ligger i ängersjö och där har jag inte haft någon sändning!

Men nu tänkte jag bäretta vad vi gjorde i ängersjö:

Torsdag: det var då vi åkte till ängersjö. Vi åkte ungefär vid klockan halv tio hem i från (för vi lärde åka till media markt och byta en grej).
Vi åkte från media markt ungefär klockan kvart över tio. När vi hade åkt en stund så stannade vi och åt på en pizzeria, sedan fortsatte vi att åka.

Fredag: På fredagen så skulle vi ut och åka skoter. Vi åkte till tällåstjärn. Där finns det världens största sten (den måste vara typ 9 och en halv meter). Alla barnen gick till den och klättrade upp på den (förutom Amanda), sedan bör vi skulle ned så lärde man åka ned på rumpan. När det var min tur så fegade jag ur, fast jag åkte tillslut. Sedan när vi kom till baka till stugan så åkte alla barn pulka bakom skotern DET ÄGER!!!!!!

Lördag: Då åkte vi inte ut på sjön för det snöa och blåste jätte mycket (tyckte föreldrarna)! Men det hindrade inte vi från att åka pulka bakom skotern! :P

Söndag: då skulle vi åka hem så då lärde vi packa och sedan sticka. Och nu så sitter jag i soffan och myser (hemma).

Hej då alla mina bloggläsare!:*<3

Av Frida Tomlinson - 25 december 2012 22:00

Hej! Dom här julklapparna fick jag igår i julklapp: Cyckel, 3 stycken monster high dockor, LOL (film), One direction film (the only way is up), monster high film, bäddsätt, tröja, 3 par trosor, BH, iPhone skal & en pläd med ärmar.

Just nu så sitter jag och kollar på film, dricker julmust och myser i pläden!! :D

Hoppas alla har haft en bra julafton!!

Av Frida Tomlinson - 24 december 2012 14:59

Hej, Förlåt för att jag inte blogga igår men jag hade inte tid! Men nu har jag (även fast det är julafton). Farmor och farfar har varit på julbord hos oss idag för det är ju JULAFTON!!!!!!! Jag fick mascara, en palett med olika ögonskuggor & en dö snygg skinjacka.
Men jag har inte fått alla julklappar en för nu ska vi åka hem till dom och fira mer jul med dom!!

Åh nej jag kommer missa Kalle anka för klockan är 14:59!! :'(

Av Frida Tomlinson - 24 december 2012 14:59

Hej, Förlåt för att jag inte blogga igår men jag hade inte tid! Men nu har jag (även fast det är julafton). Farmor och farfar har varit på julbord hos oss idag för det är ju JULAFTON!!!!!!! Jag fick mascara, en palett med olika ögonskuggor & en dö snygg skinjacka.
Men jag har inte fått alla julklappar en för nu ska vi åka hem till dom och fira mer jul med dom!!

Åh nej jag kommer missa Kalle anka för klockan är 14:59!! :'(

Av Frida Tomlinson - 22 december 2012 21:10

Hej! Jag har precis lagt upp alla julklappar framför granen (till och med mina). Jag tror jag vet vad två grejor är (hihi).

Innan jag gjorde det så gick hela familjen ut med hundarna på en promenad, Då åkte jag och Robin spark i stället! Det var jätte roligt för vi åkte där det fanns massor med backar så det gick jääääätte fort! :D

Presentation


Hej jag heter Frida! Jag älskar mode,smink & 1D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards